1 saat önce
Gaziantep Futbol Kulübü Başkan Vekili Güney Dağdeviren, yeni yönetim döneminin başlamasıyla birlikte yaptığı anlamlı açıklamayla geçmiş yönetime teşekkür ederek camiadan takdir topladı. Ahde vefa örneği sergileyen Dağdeviren, kulüp için emek veren isimlerin hiçbir zaman unutulmaması gerektiğini vurguladı.
Dağdeviren, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Geçmiş dönemde kulübümüzden emeğini ve parasını esirgemeyen, tüm fedakârlıklarına bizzat şahit olduğum mesai arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Gaziantep FK’nın bugünlere gelmesinde katkısı bulunan herkese minnettarız. Yeni yol arkadaşlarımıza da hoş geldiniz diyor, birlikte kulübümüzü daha güzel yarınlara taşıyacağımıza inanıyorum.”
Yeni sezon öncesinde birlik ve beraberlik mesajı veren Başkan Vekili Güney Dağdeviren, sözlerini şu temenniyle tamamladı: “Allah utandırmasın. İnşallah Gaziantep Futbol Kulübümüz için başarılı, huzurlu ve hedeflerine ulaşan bir sezon olur.”
Gaziantep FK camiasında büyük takdir gören bu açıklama, geçmişe duyulan saygı ve geleceğe duyulan güvenin en güzel örneklerinden biri olarak değerlendirildi.